Coca-cola – Nestea

2010. június hónapban a Coca-Cola, Nestea brandjének megjelenése az óriásplakátot, mint hagyományos eszközt alkalmazta és illesztette úgy kreatív koncepciójához, hogy azt egy egyszerűnek tűnő, mégis egyedi megoldással ötvözte: a felületek válogatásának egy jelentős részét három, egymás mellett lévő táblára kellett megoldjuk, ahol a három különböző kreatív közvetítette az üzenet egészét. Ez a megoldás erősebb figyelemfelkeltésre alkalmas, és esztétikus, ötletes kreatívval új, a tömegből való kiemelkedésre képes lehetőséget kínál a hirdetők számára.

A Bet Lovi egy olyan sportfogadás, amelyet eredetileg mobil- és táblagép-felhasználók számára terveztek. Intuitív elrendezése, kialakítása és felhasználói élménye miatt tökéletes iOS, Android és webes platformokra. A Bet Lovi gyorsan az egyetlen kedvenc sportfogadóvá vált mind a kezdő, mind a haladó fogadók körében.