Soproni Perfect Draught
Főoldal » Soproni Perfect Draught
2010. júliusában, eddig egyedülálló megoldással rukkolt elő a Soproni. Közterületi kommunikációjukat egy nagyszabású, mintegy 1 700 db óriásplakát valamint city light felület alkotta. Az országos megjelenés egyediségét az adta, hogy a felületeket mintegy 500 kocsma, pub és szórakozóhely közvetlen közelébe kellett terveznünk: a speciális válogatás lényege pedig abban állt, hogy a helyi embereket, a számukra jól ismert helyi kocsmáros, csapos, pultos szólította fogyasztásra és buzdította a nyereményakcióban való részvételre. A kampány így példátlan módon 500 (!) különböző kreatívverzióban futott, 500 különböző – országosan nem ismert- helyben azonban közismert arccal jelent meg, ezzel perszonalizálva a kommunikációt. A kampány szervezése, megtervezése példa nélküli precizitást és hozzáértést igényelt valamennyi közreműködő számára. Az ötlet és a megvalósítás nemzetközi színtéren is elismerést váltott ki: elnyerte 2011-ben az Ezüst Oroszlán díjat a Cannes Lion Reklámfesztiválon.