2012. szeptember 3-tól új címre költözünk, telefonszámaink változatlanok!
Az új címünk: 1222. Budapest, Nagytétényi út 29.
Latest Posts
Vodafone Valentin Nap
2010-ben, Valentin nap alkalmából, a Vodafone erős kampánnyal indította az évet február hónapban, melyben a sztenderd felületek mellett, az innovatív és kreatív megoldások egyaránt helyet kaptak.
A megjelenés szimbóluma lett a (márkára jellemző) piros szalag, mely az összetartozást jelképezte, és a különböző médiatípusokon ez köszönt vissza ötletes módon. Bevásárlóközpontokban, kirakatokban, óriásplakáton, City Lighton, 8*3-as felületen vagy akár a metróban is találkozhatott vele a célközönség.
Vodafone bőrönd
Soproni Perfect Draught
2010. júliusában, eddig egyedülálló megoldással rukkolt elő a Soproni. Közterületi kommunikációjukat egy nagyszabású, mintegy 1 700 db óriásplakát valamint city light felület alkotta. Az országos megjelenés egyediségét az adta, hogy a felületeket mintegy 500 kocsma, pub és szórakozóhely közvetlen közelébe kellett terveznünk: a speciális válogatás lényege pedig abban állt, hogy a helyi embereket, a számukra jól ismert helyi kocsmáros, csapos, pultos szólította fogyasztásra és buzdította a nyereményakcióban való részvételre. A kampány így példátlan módon 500 (!) különböző kreatívverzióban futott, 500 különböző – országosan nem ismert- helyben azonban közismert arccal jelent meg, ezzel perszonalizálva a kommunikációt. A kampány szervezése, megtervezése példa nélküli precizitást és hozzáértést igényelt valamennyi közreműködő számára. Az ötlet és a megvalósítás nemzetközi színtéren is elismerést váltott ki: elnyerte 2011-ben az Ezüst Oroszlán díjat a Cannes Lion Reklámfesztiválon.
Puma
2011. áprilisában, a Puma egyedi megjelenésekkel tarkított kampánnyal jelent meg. A minimálisnak mondható budapesti city light kampányt, 4/6-os villamos, fázisváltós city light és „full branding”elt buszváró támogatta. A kreatív és annak stílusához illeszkedő médiatípusok mixének összhangja a Puma kampányt magasan az aktuálisan hirdető versenytársai fölé emelte a Szonda Ipsos hatásvizsgálati felmérése alapján.
OTP AMEX
A 2010. nyár végi OTP Bank AMEX kártyájának népszerűsítésére készített kampány két hónapot felölelő megjelenés-sorozat volt: az első időszakban plaza-indoor megjelenésekkel, valamint hostess promóciókkal, kitelepülésekkel volt jelen a kampány forgalmas bevásárlóközpontokban. Erre épült rá a második időszakban egy budapesti city light kampány, kiegészítve metró belső plakátokkal, metró ablak matricákkal.
Nissan – Juke
Coca-cola – Nestea
2010. június hónapban a Coca-Cola, Nestea brandjének megjelenése az óriásplakátot, mint hagyományos eszközt alkalmazta és illesztette úgy kreatív koncepciójához, hogy azt egy egyszerűnek tűnő, mégis egyedi megoldással ötvözte: a felületek válogatásának egy jelentős részét három, egymás mellett lévő táblára kellett megoldjuk, ahol a három különböző kreatív közvetítette az üzenet egészét. Ez a megoldás erősebb figyelemfelkeltésre alkalmas, és esztétikus, ötletes kreatívval új, a tömegből való kiemelkedésre képes lehetőséget kínál a hirdetők számára.