Latest Posts

Vodafone Valentin Nap

2010-ben, Valentin nap alkalmából, a Vodafone erős kampánnyal indította az évet február hónapban, melyben a sztenderd felületek mellett, az innovatív és kreatív megoldások egyaránt helyet kaptak.

A megjelenés szimbóluma lett a (márkára jellemző) piros szalag, mely az összetartozást jelképezte, és a különböző médiatípusokon ez köszönt vissza ötletes módon. Bevásárlóközpontokban, kirakatokban, óriásplakáton, City Lighton, 8*3-as felületen vagy akár a metróban is találkozhatott vele a célközönség.

Vodafone bőrönd

Vodafone Suitcase was a gigantic 3D installation on the way to the airport from 2009 to 2011. The vibrant yellow color suitcase full of stickers was visible from far away, giving everyone the sensation that a world traveler just left it on the side of the road.

Soproni Perfect Draught

2010. júliusában, eddig egyedülálló megoldással rukkolt elő a Soproni. Közterületi kommunikációjukat egy nagyszabású, mintegy 1 700 db óriásplakát valamint city light felület alkotta. Az országos megjelenés egyediségét az adta, hogy a felületeket mintegy 500 kocsma, pub és szórakozóhely közvetlen közelébe kellett terveznünk: a speciális válogatás lényege pedig abban állt, hogy a helyi embereket, a számukra jól ismert helyi kocsmáros, csapos, pultos szólította fogyasztásra és buzdította a nyereményakcióban való részvételre. A kampány így példátlan módon 500 (!) különböző kreatívverzióban futott, 500 különböző – országosan nem ismert- helyben azonban közismert arccal jelent meg, ezzel perszonalizálva a kommunikációt. A kampány szervezése, megtervezése példa nélküli precizitást és hozzáértést igényelt valamennyi közreműködő számára. Az ötlet és a megvalósítás nemzetközi színtéren is elismerést váltott ki: elnyerte 2011-ben az Ezüst Oroszlán díjat a Cannes Lion Reklámfesztiválon.

Puma

2011. áprilisában, a Puma egyedi megjelenésekkel tarkított kampánnyal jelent meg. A minimálisnak mondható budapesti city light kampányt, 4/6-os villamos, fázisváltós city light és „full branding”elt buszváró támogatta. A kreatív és annak stílusához illeszkedő médiatípusok mixének összhangja a Puma kampányt magasan az aktuálisan hirdető versenytársai fölé emelte a Szonda Ipsos hatásvizsgálati felmérése alapján.

OTP AMEX

A 2010. nyár végi OTP Bank AMEX kártyájának népszerűsítésére készített kampány két hónapot felölelő megjelenés-sorozat volt: az első időszakban plaza-indoor megjelenésekkel, valamint hostess promóciókkal, kitelepülésekkel volt jelen a kampány forgalmas bevásárlóközpontokban. Erre épült rá a második időszakban egy budapesti city light kampány, kiegészítve metró belső plakátokkal, metró ablak matricákkal.

Nissan – Juke

A 2011. áprilisi Nissan Juke megjelenés a bevezetőkampány részét képezte a közterületen, mely kizárólag egyedi eszközön futott. A gazdag eszköztárat eurobacklight, 8×3-as méret, üvegmatrica, molinó és építési reklámháló alkotta.

Coca-cola – Nestea

2010. június hónapban a Coca-Cola, Nestea brandjének megjelenése az óriásplakátot, mint hagyományos eszközt alkalmazta és illesztette úgy kreatív koncepciójához, hogy azt egy egyszerűnek tűnő, mégis egyedi megoldással ötvözte: a felületek válogatásának egy jelentős részét három, egymás mellett lévő táblára kellett megoldjuk, ahol a három különböző kreatív közvetítette az üzenet egészét. Ez a megoldás erősebb figyelemfelkeltésre alkalmas, és esztétikus, ötletes kreatívval új, a tömegből való kiemelkedésre képes lehetőséget kínál a hirdetők számára.

A Bet Lovi egy olyan sportfogadás, amelyet eredetileg mobil- és táblagép-felhasználók számára terveztek. Intuitív elrendezése, kialakítása és felhasználói élménye miatt tökéletes iOS, Android és webes platformokra. A Bet Lovi gyorsan az egyetlen kedvenc sportfogadóvá vált mind a kezdő, mind a haladó fogadók körében.